مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-22اجتماعي

3 محور ارتباطی آذربایجان غربی همچنان مسدود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ارسلان شکری، مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به کولاک شدید در منطقه جنوب استان گفت: - مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بر اثر کولاک شدید سه محور ارتباطی استان در منطقه جنوب همچنان مسدود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ارسلان شکری، مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به کولاک شدید در منطقه جنوب استان گفت: در حال حاضر به دلیل وزش باد در محور های ارتباطی جنوب استان با کولاک مواجه هستیم و کولاک موجب شده است محور های مهاباد بوکان، مهاباد پیرانشهر و نیز محور تکاب ایرانخواه مسدود باشد.

شکری با اشاره به بازگشایی محور ارتباطی مرز تمرچین و نیز تکاب دندی بیان کرد: هر چند با خروج سامانه بارشی بارش برف قطع شده، ولی به دلیل کولاک تردد همچنان در محور های ارتباطی استان با تجهیزات ایمنی و زنجیرچرخ صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با توصیه به خودداری از سفر های غیرضرور به خصوص در محور های جنوب استان تاکید کرد: چندین مرتبه طی روز های اخیر راه های ارتباطی مسدود شده توسط راهداران بازگشایی شده، اما کولاک شدید در منطقه مجدد موجب مسدود شدن برخی راه ها می شود در این راستا توصیه می شود مردم هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 محور ارتباطی آذربایجان غربی همچنان مسدود است

3 محور ارتباطی آذربایجان غربی همچنان مسدود است