مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-22سياسي

کیوان ساکت در شیراز کارگاه آموزشی برگزار می کند


کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت هایش از از برگزاری یک کارگاه آموزشی در شیراز طی روزهای پیش رو خبر داد.

- به نقل از مشاوره رسانه ای پروژه، کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری مستر کلاس در شیراز هستم که این کارگاه آموزشی 10 بهمن سال جاری از سوی موسسه آوای هنر ایل قشقایی برگزار می شود.

این نوازنده تار بیان کرد: این کارگاه تخصصی به آموزش ساز تار و سه تار اختصاص دارد که شامل سه دوره مقدماتی، متوسطه و پیشرفته است.

دوره مقدماتی به تمرینات گرم کردن دست، افزایش مهارت، بهداشت نوازندگی و دوره متوسطه به تکنیک های پیشرفته، آشنایی با مبانی ردیف و موسیقی و دوره پیشرفته به ردیف دوره عالی، تکنیک نوازندگی و آشنایی با مفاهیم موسیقی جهانی اختصاص دارد.

وی افزود: این کارگاههای تخصصی در رشت و کرمان برگزار شده است و قرار است بعد از شیراز این کارگاهها در شهرهای جنوبی، کازرون و همدان نیز برگزار شود.

همچنین این کارگاه ها به دعوت هنرمندان شاخص شهرهای مختلف برگزار می شود.

ساکت در پایان گفت: هدف از برگزاری این کارگاههای آموزشی نگاهی نو به موسیقی ایرانی با توجه به زیبایی شناسی معاصر و حفظ تمام جان مایه ها و اصالت های ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیوان ساکت در شیراز کارگاه آموزشی برگزار می کند

کیوان ساکت در شیراز کارگاه آموزشی برگزار می کند