مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-22سياسي

توضیح دانشگاه شهید بهشتی درباره عدم تمدید حکم همکاری با یک استاد


دانشگاه شهید بهشتی با اعلام اینکه ادامه با همکاری دکتر فاضلی عضو هیات علمی این دانشگاه به دلیل عدم انجام تکالیف مقرر در آیین نامه استخدامی تمدید نشده است، - دانشگاه شهید بهشتی با اعلام اینکه ادامه با همکاری دکتر فاضلی عضو هیات علمی این دانشگاه به دلیل عدم انجام تکالیف مقرر در آیین نامه استخدامی تمدید نشده است، تاکید کرد: این رای در مراجع مربوطه و قضایی قابل پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه شهید بهشتی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که در پی درج مطالبی درخصوص اتمام همکاری دکتر فاضلی با دانشگاه شهید بهشتی توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی ارائه می دهد.

این دانشگاه اعلام کرد که براساس آیین نامه های جذب و ضوابط جاری تمدید قرارداد اعضای هیئت علمی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، عضو هیئت علمی پیمانی موظف است در یک بازه زمانی مشخص، شرایط تمدید فعالیت خود را از منظر عمومی، آموزشی و پژوهشی فراهم نماید.

در صورتی که عضو، در پایان دوره پیمانی، امتیازات قانونی ادامه خدمت را کسب ننماید، قرارداد همکاری او با دانشگاه تمدید نخواهد شد.

موضوع قرارداد پیمانی دکتر محمد فاضلی پس از طی مراحل اداری در جلسه هیئت اجرایی جذب دانشگاه مورخ 15 شهریور 1400 مطرح شد و به علت عدم انجام تکالیف مقرر در مواد 21، 22 و 114 آیین نامه استخدامی اعضای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دانشگاه شهید بهشتی درباره عدم تمدید حکم همکاری با یک استاد

توضیح دانشگاه شهید بهشتی درباره عدم تمدید حکم همکاری با یک استاد