مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-22سياسي

معاون استاندار یزد: برپایی راهپیمایی 22 بهمن منوط به موافقت ستاد ملی کروناست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این که علاوه بر تدوین برنامه های خوب اجرای درست و کامل رویدادها در سالروز پیروزی انقلاب ضروری و حائز اهمیت است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی اکبر عزیزی در جلسه ستاد دهه فجر استان که با حضور مدیران ارشد برگزار شد با بیان این که برنامه های خوبی برای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان تدوین شده است، اظهار کرد: مهمتر از تدوین، اجرای صحیح و به موقع برنامه های فرهنگی، هنری و تبیینی است.

وی تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی را ضروری دانست و افزود: تلفیق فضاسازی در دو حوزه مهدویت و انقلاب باید در اولویت اجرایی تمام دستگاه های دولتی استان قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تدوین برنامه های خیرخواهانه نظیر رزمایش کمک مومنانه و اهدا جهیزیه ایرانی را از دیگر الزامات اجرایی عنوان کرد و گفت: راه اندازی میز خدمت در تمام ادارات دولتی ضروری است.

عزیزی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال بعد از کسب تکلیف از ستاد ملی مقابله با کرونا در استان یزد برنامه ریزی و اجرایی می شود، تصریح کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسم بزرگداشت یوم الله دهه فجر ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار یزد: برپایی راهپیمایی 22 بهمن منوط به موافقت ستاد ملی کروناست

معاون استاندار یزد: برپایی راهپیمایی 22 بهمن منوط به موافقت ستاد ملی کروناست