مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-22سياسي

تخریب بنای قوه قضاییه در بستر رودخانه کرج


براساس دستور رییس قوه قضاییه، روند تخریب بنای متعلق به دستگاه قضا در بستر رود کرج آغاز شد.

- البرز - رییس کل دادگستری البرز گفت: براساس دستور رییس قوه قضاییه، روند تخریب بنای متعلق به دستگاه قضا در بستر رود کرج آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فاضلی هریکندی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس دستور رییس قوه قضاییه، روند تخریب بنای متعلق به دستگاه قضا در بستر رود کرج آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه قدمت این ساختمان 50 سال است و به همین صورت به قوه قضاییه منتقل شده است، گفت: این ساختمان قدیمی که بعد از انقلاب به قوه قضاییه منتقل شده است، امروز کاملاً تخریب خواهد شد و بستر و حریم رودخانه کرج در این قسمت رود آزادسازی می شود.

فاضلی هریکندی تاکید کرد: با توجه به تأکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر اینکه تا حد امکان، از آسیب به مصالح و ابزارآلات ساختمانی که قابلیت استفاده مجدد دارند، جلوگیری شود، در تخریب امروز نیز، به این موضوع توجه شد و مصالح و تجهیزاتی که امکان استفاده مجدد از آن ها وجود دارد، از تخریب مصون ماندند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام قوه قضاییه دو پیام دارد اظهار کرد: اولاً اینکه دستگاه قضا عملاً قانونمندی را از خود شروع کرده و پیش قدم شده است و ثانیاً به سایر متصرفین این پیام را می دهد که دستگاه های اجرایی، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بنای قوه قضاییه در بستر رودخانه کرج

تخریب بنای قوه قضاییه در بستر رودخانه کرج