مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-22سياسي

نماینده تبریز: بیژن زنگنه می گفت فساد 200 میلیاردی در شرکت نفت طبیعی است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از عملکرد بیژن زنگنه در زمان تصدی خود در وزارت نفت، اظهار داشت: - نماینده تبریز: بیژن زنگنه می گفت فساد 200 میلیاردی در شرکت نفت طبیعی است! بیگی گفت: وقتی فساد 200 میلیارد تومانی در شرکت نفت را از آقای زنگنه در کمیسیون انرژی مجلس دهم پرسیدم پاسخ او جالب بود.

زنگنه گفت که همچین چیزی پیش می آید و طبیعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از عملکرد بیژن زنگنه در زمان تصدی خود در وزارت نفت، اظهار داشت: موضوع آقای زنگنه از چند جهت باید مورد توجه قرار بگیرد.

چرا که به واسطه حضور ایشان در وزارت نفت اتفاقات عجیب و غریبی اتفاق افتاد که باید به طور دقیق کالبدشکافی شود.

وی افزود: این اقدامات و رفتار های عجیب آقای زنگنه مسبوق به سابقه بوده چرا که در دولت آقای خاتمی هم که ایشان در وزارت نفت مسئولیت داشت کرسنت را رقم زد که ضربه ای بزرگ به منافع ملی ما وارد کرد.

جالب این است که پس از این خفتی که سر مسئله کرسنت به بار آورد نه تنها مواخذه نشد بلکه چند سال بعد دوباره وزیر شد!نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: در زمان وزارت آقای زنگنه در دولت آقای روحانی یکی از کارکنان امور مالی شرکت اکتشافات نفت، حدود 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تبریز: بیژن زنگنه می گفت فساد 200 میلیاردی در شرکت نفت طبیعی است!

نماینده تبریز: بیژن زنگنه می گفت فساد 200 میلیاردی در شرکت نفت طبیعی است!