مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-22پزشكي

کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون دستیاری فوق تخصصی بالینی پزشکی منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کتبی و شفاهی پذیرش دستیار فوق تخصصی در روز پنجشنبه 30 دی 1400 در دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران با شرکت 569 داوطلب در شش گروه امتحانی داخلی، - کلید اولیه و دفترچه سوالات سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کتبی و شفاهی پذیرش دستیار فوق تخصصی در روز پنجشنبه 30 دی 1400 در دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران با شرکت 569 داوطلب در شش گروه امتحانی داخلی، جراحی، کودکان، روانپزشکی کودک و نوجوان، آلرژی و ایمونولوژی بالینی و مراقبت های ویژه برگزار شد.

آزمون در 23 رشته فوق تخصصی برگزار شده و برای کلیه رشته های فوق تخصصی که دارای رفرانس مشابه هستند، (با توجه به رشته پیش نیاز در هر گروه آموزشی) صرفاً یک دفترچه سئوال به تفکیک گروه های آموزشی تهیه و در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

در این دوره از آزمون کلیه شرکت کنندگان اعم از مشمولین استفاده از مزایای سهمیه رزمندگان و ایثارگران، مشمولین پذیرش براساس شیوه نامه پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و نیز سایر متقاضیان پذیرش به صورت آزاد که در مرحله آزمون کتبی موفق به کسب حدنصاب حداقل 60 درصد نمره تراز شده آزمون مربوطه شده اند و با شرکت در آزمون شفاهی برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون دستیاری فوق تخصصی بالینی پزشکی منتشر شد

کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون دستیاری فوق تخصصی بالینی پزشکی منتشر شد