مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-22اجتماعي

جزییات مدارس سیل زده استان های کرمان و هرمزگان


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در شهرستان رودبار جنوب 64 مدرسه و در شهرستان کهنوج 35 مدرسه عشایری و روستایی دچار آسیب های جزیی ناشی از بارش شدید باران شدند.

- مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت مدارس سیل زده کرمان و هرمزگان، اظهار کرد: در استان کرمان بر اثر بارش های فراوان اخیر که جنوب و شرق این استان را درگیر سیل کرده است، در شهرستان رودبار جنوب 64 مدرسه و در شهرستان کهنوج 35 مدرسه عشایری و روستایی دچار آسیب های جزیی ناشی از بارش شدید باران شدند که غالبا در مناطق روستایی و عشایری قرار دارند.

وی ادامه داد: برخی از این مدارس نیازمند ایزوگام سقف، تعمیرات جزیی در دیوار و یا سقف و همچنین تعداد کمی هم بر اثر ورود سیلاب به محوطه مدرسه نیازمند تخلیه آب باران، زیرسازی و سپس آسفالت هستند.

رخشانی مهر اضافه کرد: مقرر شد تا اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان سریعاً نسبت به تعمیرات جزیی این مدارس اقدام و شرایط را برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس فراهم کند.

*به دیوار محوطه 5 مدرسه هرمزگان آسیب وارد شده است  معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به وضعیت مدارس سیل زده هرمزگان اشاره کرد و گفت: در استان هرمزگان هم بر اثر بارش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مدارس سیل زده استان های کرمان و هرمزگان

جزییات مدارس سیل زده استان های کرمان و هرمزگان