مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-22پزشكي

صدور 30 هزار کارت اهدای عضو در استان همدان


مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان همدان گفت: 30 هزار کارت اهدای عضو برای متقاضیان در استان صادر شده است که سه هزار نفر برای دریافت کارت اقدام نکرده اند.

- به گزارش، مجید حمیدی اظهار کرد: به منظور فرهنگ سازی اهدای عضو غرفه ای در محل دائمی نمایشگاه بین المللی همدان با هماهنگی انجمن اهدای عضو، دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت نمایشگاه دایر شده است و در این محل به صورت برخط برای متقاضی کارت اهدای عضو صادر می شود.

وی گفت: همچنین کارشناسان حاضر در این غرفه به سوالات مراجعان در زمینه اهدای عضو، پیوند اعضا و وضعیت بیماران مرگ مغزی پاسخ می دهند و تاکنون استقبال برای دریافت اهدای عضو مطلوب بوده است.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان همدان گفت: مراکز متعددی مانند انجمن حمایت از بیماران کلیوی، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر پیش از این نسبت به صدور کارت اقدام می کردند که برای پیشگیری از موازی کاری، سایت کشوری به این منظور و برای ثبت نام و ردیابی افراد راه اندازی شده است.

حمیدی در ادامه صحبت های خود گفت: پس از ثبت نام فرد برای اهدای عضو در این سامانه، کُد و شناسه ای به شماره تماس او ارسال و سپس کارت اهدای عضو نیز برای متقاضی صادر می شود.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان همدان خاطرنشان کرد: هزینه تهیه، چاپ و صدور کارت پی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 30 هزار کارت اهدای عضو در استان همدان

صدور 30 هزار کارت اهدای عضو در استان همدان