مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-22اجتماعي

دستگیری 14 شکارچی غیرمجاز در دماوند


رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری 14 شکارچی غیرمجاز پرندگان و پستانداران در این شهرستان خبر داد و گفت: آلودگی هوای دماوند تحت تاثیر شهر تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، محمد فریدی، رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان دماوند پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته هوای پاک اظهار کرد: طی 9 ماه ابتدای سال 1400، پنج مورد شکار غیرمجاز پرندگان و 9 مورد شکار غیرمجاز پستانداران کشف و شکارچیان آن تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه چهار مورد قبل از انجام شکار غیرمجاز با تلاش محیط بانان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: طی این مدت زمان، 16 مورد سلاح مجاز برای انجام شکارغیرمجاز و پنج مورد سلاح غیرمجاز به همراه 32 مورد مهمات و فشنگ کشف و ضبط شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان دماوند تصریح کرد: کارشناسان محیط زیست، 340 مورد وضعیت کارخانجات، معادن، واحدهای خدماتی و صنعتی را پالایش شد که از این تعداد، 34 مورد منجر به صدور اخطار جهت رفع آلایندگی شد.

فریدی بیان کرد: در خصوص، تعداد پیگیری های حقوقی، 45 مورد به دادگاه معرفی شدند، 39 مورد نیز شامل شکایات مردم بود که با سامانه 1540 سازمان محیط زیست یا تلفن اداره تماس گرفتند یا مکتوب شکایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 14 شکارچی غیرمجاز در دماوند

دستگیری 14 شکارچی غیرمجاز در دماوند