مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-22ورزشي

اجتماع بزرگ بانوان اردکانی در جشنواره «شمیم ریحانه»


جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم ریحانه» با حضور پرشور بانوان اردکانی در زمین چمن مجموعه بزرگ ورزشگاه آزادی اردکان و با اجرای برنامه های متنوع ورزشی برگزار شد.

- ایسنا/یزد جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم ریحانه با حضور پرشور بانوان اردکانی در زمین چمن مجموعه بزرگ ورزشگاه آزادی اردکان و با اجرای برنامه های متنوع ورزشی برگزار شد.

اکبر فروزان فر رییس اداره ورزش و جوانان اردکان در گفت وگو با ایسنا گفت: در آستانه فرارسیدن ولادت باسعادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهراء (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام زن، جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم ریحانه با حضور بیش از سه هزار نفر از دختران و بانوان اردکانی در محل زمین چمن مجموعه بزرگ ورزشی آزادی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: تجلیل از بانوان فعال هیئات ورزشی، نمایش توانمندی ها در جریان رژه تیم های مختلف، اسب سواری، اجرای انگیزشی و روان شناسی برای بانوان به همراه برپایی برنامه های شاد و مفرح از جمله آیین های برگزار شده در این جشنواره بود.

فروزان فر خاطرنشان کرد: همچنین توانمندی های بانوان و زنان شهرستان اردکان در قالب غرفه های صنایع دستی و تولیدات خانگی طی این جشنواره در معرض دید عموم و بازدیدکنندگان حاضر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ بانوان اردکانی در جشنواره «شمیم ریحانه»

اجتماع بزرگ بانوان اردکانی در جشنواره «شمیم ریحانه»