مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-22سياسي

توجه به بافت فرسوده، اولویت مهم منطقه 10/ خاک این منطقه مستعد فرونشست است


سرپرست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران ، با تاکید بر لزوم توجه به بافت فرسوده در منطقه 10 گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که ساکنین این منطقه در امر نوسازی بافت فرسوده تشویق شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی اکبر فسایی سرپرست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، که همزمان با نشست نظارت ستادی شهردار تهران از منطقه 10، به ناحیه یک این منطقه رفته بود، طی جلسه ای که متعاقب بازدید از معابر و پروژه های عمرانی این ناحیه برگزار شد،ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای حادثه پلاسکو اظهار داشت: امروز پنجمین سالگرد حادثه تلخ ساختمان پلاسکو است و این قبیل موضوعات باید درس عبرتی برای ما باشد تا نسبت به اهمیت ملاحظات ایمنی در بخش های مختلف سهل انگار نباشیم.

وی با بیان اینکه بافت و جنس خاک این محدوده تهران سست است و به همین دلیل شاهد نشست زمین در بخشی از این منطقه هستیم، گفت: این موضوع حساسیت فعالیت های عمرانی در این منطقه را بالا می برد و باید با برنامه ریزی و مهندسی دقیق به گونه ای حرکت کنیم که این موضوع در آینده برای شهروندان خسارت جانی و مالی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه باز پیرایی انهار جزو کارهای قابل تقدیر در سطح این منطقه است، گفت: در کوچه های باریک موجود در سطح منطقه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به بافت فرسوده، اولویت مهم منطقه 10/ خاک این منطقه مستعد فرونشست است

توجه به بافت فرسوده، اولویت مهم منطقه 10/ خاک این منطقه مستعد فرونشست است