مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-22سياسي

نقش زنان چه در دفاع مقدس و چه امروز در حد معجزه بوده است


زن دارای ظرفیتی است که می تواند الگوی عالم شود.

سال هایی که در بنیاد شهید بودم نقشی را که زن ها ایفا کردند، در حد معجزه دیدم؛ - ، نشست عصرانه ادبی بانوان اهل قلم کتاب جمکران به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن برای تجلیل و تقدیر از بانوان عرصه فرهنگ و ادب، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد جمکران و بیش از 120 نفر از بانوان نویسنده، ویراستار، تصویرگر و همکار انتشارت کتاب جمکران از استان قم و شهرهای اطراف برگزار شد، ابتدا بانوان به معرفی خود و آثارشان برای انتشارات کتاب جمکران پرداختند و پس از آن رحیمیان غزلی را که سال 1347 در رسای حضرت زهرا (س) سروده بود، خواند.

تولیت مسجد جمکران سپس خاطراتی از امام خمینی (ره) در تجلیل از مقام زن تعریف، و از حضور پررنگ و معجزه آسای بانوان در تمامی عرصه های نهضت و انقلاب تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن ابراز خوشحالی از همکاری بانوان در عرصه نویسندگی از آنان خواست در زمینه همکاری با انتشارات مسجد جمکران محتوا و هدف اصلی نویسندگی برای چنن انتشاراتی را مساله معرفت به امام زمان (عج) قرار داده و درباره شخصیت های فراوان و مهم مرتبط با امام زمان (عج) داستان های متنوع و جذاب بنویسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان چه در دفاع مقدس و چه امروز در حد معجزه بوده است

نقش زنان چه در دفاع مقدس و چه امروز در حد معجزه بوده است