مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-22سياسي

اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مازندران انتخاب شدند


اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت مازندران به مدت سه سال انتخاب شدند.

- مهدی احمدی رییس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخاب اعضای هیئت مدیره این اتحادیه اظهار داشت: مهدی بازگیری گیری نایب رییس، صفا رنجبر دبیر و بهروز کریم نژاد به عنوان مدیرعامل اتحادیه و مهدی احمدی رییس هیئت مدیره اتحادیه و به مدت سه سال انتخاب شدند.

وی با اظهار اینکه بیش از 300 مؤسسه قرآنی در حال حاضر تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی در حال فعالیت هستند، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی این مؤسسات نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی هستند.

وی با عنوان اینکه 900 مؤسسه و خانه قرآن در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 300 مؤسسه و بقیه خانه قرآن هستند که در شهرها و روستاها در امر ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت دارند و برخی از این مؤسسات توسط ارشاد و برخی نیز توسط تبلیغات اسلامی صاحب مجوز شدند.

احمدی یادآور شد: تبلیغات اسلامی و ارشاد به عنوان دستگاه های ناظر مؤسسات بودند و از سال قبل این مؤسسه ها به صورت اتحادیه کشوری فعال شدند و پس از برگزاری مجمع عمومی و انتخابات، 11 نفر به عنوان اعضای اصلی اتحادیه و سه نفر به عنوان علی البدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مازندران انتخاب شدند

اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مازندران انتخاب شدند