مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-22سياسي

بهسازی 2 هزار و220 واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعا بهسازی 3 هزار و 800 واحد مسکونی در طرح بافت فرسوده گچساران انجام نشده است.

- اسماعیل باقری در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: بافت فرسوده گچساران به عنوان یک طرح پایلوت درکشورمی باشد و با موفقیت بسیار خوبی اجرا شده وامید می رود با پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس برخی از مشکلات این طرح برطرف شود.

وی بیان کرد: برای طرح احیا و بازسازی بافت فرسوده گچساران 6 هزار واحد پیش بینی گردید که از این تعداد در فازاول 3 هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شد وبهسازی 2 هزار و220 واحد آن تکمیل وبه بهره برداری رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از فاز اول بهسازی 800 واحد دیگربه جا مانده تصریح کرد: جمعا بهسازی 3 هزار و 800 واحد مسکونی در طرح بافت فرسوده گچساران انجام نشده است.

   وی گفت: در سالجاری بهسازی 100 واحد مسکونی دیگر در بافت فرسوده گچساران ابلاغ شد و پیگیری تخصیص اعتبارات عمرانی جهت بهسازی این تعداد واحد مسکونی و رینگ بافت فرسوده هستیم.

باقری عنوان کرد: برای کم کردن سود تسهیلات به متقاضیان طرح بافت فرسوده تلاش خواهیم کرد در حال حاضرتسهیلات ساخت مسکن درغالب نهضت ملی درروستا 2 میلیارد ریال وشهر3 میلیارد ریال پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 2 هزار و220 واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران

بهسازی 2 هزار و220 واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران