مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-22سياسي

جلوگیری از تعارض منافع در انتصابات وزارت بهداشت


روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، در بیانیه ای بر جلوگیری از تعارض منافع در تصمیم گیری ها و انتصابات تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اهداف دولت سیزدهم در خصوص عدالت و فساد ستیزی بر دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و ارتقا سطح کمی و کیفی نظام سلامت به عنوان سیاستی محوری در تمام تصمیمات و اقدامات در حوزه های سلامت تاکید ورزیدند.

ما رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی بر لزوم و ضرورت پیوست فرهنگی و پیوست عدالت در انجام تمامی پروژه ها و برنامه ها اعتقاد راسخ داریم.

بدون شک شبکه بهداشت یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این شبکه اکنون با توجه به تغییر نیازهای جامعه و گذر زمان نیازمند بازآرایی و ارتقا قابل توجه می باشد و لذا نسبت به بازسازی و ارتقا شبکه بهداشت و نیز پزشکی خانواده و نظام ارجاع، اهتمام جدی خواهیم داشت.

افتخار ما رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی به داشتن ایران قوی و سرافراز است و تحقق آن به وجود جامعه ای سالم و با نشاط وابسته می باشد، با عنایت به مواجهه با بحران جمعیت و سالمندی، خود را متعهد به اجرای قانون جوانی جمعیت و صیانت از خانواده می دانیم.

ما رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی معتقدیم دانشجویان سرمایه های آینده کشورمان محسوب می شوند لذا کیفی سازی آموزش در تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعارض منافع در انتصابات وزارت بهداشت

جلوگیری از تعارض منافع در انتصابات وزارت بهداشت