مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-22اقتصادي

مصرف بیش از 5 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی خراسان شمالی


مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی از مصرف پنج میلیون و 400 هزار متر مکعب گاز در بخش خانگی طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی از مصرف پنج میلیون و 400 هزار متر مکعب گاز در بخش خانگی طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

حسن رضا میربلوکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به برودت هوا در این استان، مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری این استان نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: مصرف زیاد گاز در بخش خانگی و تجاری موجب شده تا محدودیت های جدیدی در ارتباط با اختصاص گاز به بخش صنایع اعمال شود.

میربلوکی ادامه داد: طی چند روز اخیر محدودیت های اختصاص گاز به شرکت آلومینای جاجرم نیز انجام شد و در حال حاضر برای شرکت های پتروشیمی بجنورد، کارخانه سیمان و شرکت آلومینیای جاجرم محدودیت اعمال گاز انجام می شود.

وی از شهروندان درخواست کرد تا در مصرف گاز صرفه جویی های لازم را انجام دهند تا موضوع محدودیت اختصاص گاز به صنایع برای جلوگیری از متوقف شدن تولید برداشته شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در استان با افت فشار گاز مواجه بوده ایم، اظهارکرد: البته این مشکل در تمامی کشور به علت برودت شدید هوا اتفاق افتاده است اما با قطعی گاز در بخش خانگی و تجاری مواجه نبوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بیش از 5 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی خراسان شمالی

مصرف بیش از 5 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی خراسان شمالی