مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-22اجتماعي

سرما و یخبندان مدارس کرمانشاه را تعطیل کرد/ 27 راه روستایی مسدود است


امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از تعطیلی مدارس در 12 شهرستان و تأخیر 2 ساعته فعالیت ادارات به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر خبر داد.

وی گفت: مدارس مقاطع تحصیلی گروه صبح شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، دالاهو، گیلانغرب، کنگاور، صحنه، سنقروکلیایی و هرسین امروز، دوم بهمن ماه به دلیل بارش برف و یخبندان تعطیل است، البته آموزش به صورت غیرحضوری و آنلاین و در بستر شبکه شاد انجام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: مدارس شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین هم با 2 ساعت تأخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

ظهرابی در خصوص وضعیت شهرستان های استان، افزود: تا آخر وقت شب گذشته(اول بهمن ماه)، 27 محور روستایی همچنان مسدود بوده که با کمک راهداری، ارتش، سپاه، اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه ها در تلاش کاهش این آمار و بازگشایی تمام محورهای روستایی هستیم.

وی یادآور شد: در گهواره، اسلام آباد غرب، پاوه، ثلاث باباجانی، سنقرو کلیایی؛ همچنان چندین راه بسته روستایی وجود دارد.

این مسؤول خاطر نشان کرد: برودت هوا به حدی سنگین است که در مواردی ماشین های راهداری حین انجام خدمات رسانی زمین گیر شده، ولی در تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما و یخبندان مدارس کرمانشاه را تعطیل کرد/ 27 راه روستایی مسدود است

سرما و یخبندان مدارس کرمانشاه را تعطیل کرد/ 27 راه روستایی مسدود است