مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-22اجتماعي

افزایش دما تا8درجه در نیمه شمالی کشور/افزایش آلودگی شهرهای صنعتی از امروز


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما درنیمه شمالی کشورو آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرتردد خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما درنیمه شمالی کشورو آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرتردد خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جو آرام و پایدار در کشور گفت: از امروز(2بهمن ماه) تا سه شنبه(5بهمن ماه) در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می شود از این رو افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست.

وی افزود: دوشنبه (4بهمن ماه) در برخی مناطق آذربایجان غربی و سه شنبه (5بهمن ماه) در برخی مناطق آذربایجان غربی و گیلان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه (6بهمن ماه) با گذر امواج تراز میانی جو در برخی نقاط شمال غرب، غرب، دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس جنوبی بارش رخ می دهد.

به گفته ضیاییان امروز(2بهمن ماه) در بعضی ساعات سرعت وزش باد در جنوب شرق کشور افزایش می یابد و خیزش گرد وخاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست همچنین از امروز(2بهمن ماه) تا چهارشنبه (6بهمن ماه) در شمال غرب و غرب کشور ماندگاری هوای سرد و طی همین مدت افزایش تدریجی 4 تا 8 درج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما تا8درجه در نیمه شمالی کشور/افزایش آلودگی شهرهای صنعتی از امروز

افزایش دما تا8درجه در نیمه شمالی کشور/افزایش آلودگی شهرهای صنعتی از امروز