مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-22سياسي

بخش ویژه دانش آموزی به دومین جشنواره ملی زیلوی برتر افزوده شد


رییس دومین جشنواره ملی زیلوی برتر از اضافه شدن بخش ویژه «دانش آموزان» به دیگر بخش های این جشنواره خبر داد و از دانش آموزان سراسر کشور دعوت کرد تا هر نوع پیشنهاد خلاقانه ی انتزاعی و نوآوری در زنجیره ی ارزش زیلوبافی را بدون هیچ گونه محدودیتی برای این جشنواره ارسال کنند.

- ایسنا/یزد رییس دومین جشنواره ملی زیلوی برتر از اضافه شدن بخش ویژه دانش آموزان به دیگر بخش های این جشنواره خبر داد و از دانش آموزان سراسر کشور دعوت کرد تا هر نوع پیشنهاد خلاقانه ی انتزاعی و نوآوری در زنجیره ی ارزش زیلوبافی را بدون هیچ گونه محدودیتی برای این جشنواره ارسال کنند.

محمد دهقان در گفت وگو با ایسنا در توضیح این خبر، اظهار کرد: دومین جشنواره ی ملی زیلوی برتر با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با زیلوهای فاخر، اصیل و مرغوب، تشویق تأمین کنندگان، طراحان، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برای ارائه ی توانمندی ها و دستاوردها و همچنین بسترسازی برای ایده پردازی و نوآوری در هنرصنعت زیلوبافی با شعار زیلو، رویش دوباره ، در فرودین 1401 برگزار می شود.

وی در مورد بخشهای این دوره از جشنواره نیز گفت: دومین جشنواره ی ملی زیلوی برتر با توجه به اهمیت و گستردگی فعالیت های جاری در زنجیره ی ارزش این هنرصنعت در سه بخش رقابتی شامل بخش های زیلوی برتر ، طرح و نقش برتر و عکس برتر ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ویژه دانش آموزی به دومین جشنواره ملی زیلوی برتر افزوده شد

بخش ویژه دانش آموزی به دومین جشنواره ملی زیلوی برتر افزوده شد