مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-22سياسي

فرماندار مهریز: مطالبه درست زمینه ساز توسعه همه جانبه و پایدار است


فرماندار مهریز مطالبه گری به موقع و کارشناسانه اصحاب رسانه را عامل پیشبرنده در راستای توسعه همه جانبه دانست و گفت: بنا داریم از ظرفیت تمام اقشار جامعه به ویژه نخبگان جوان و بومی برای پیشبرد بهتر و بیشتر امور استفاده کنیم.

- محمددهقان بنادکی، فرماندار مهریز در گفت وگو با خبرنگار فارس از در استان یزد، با اشاره به نقش حائز اهمیت اصحاب رسانه در پاسداری از ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان هدایت گران افکار عمومی باید با طراحی و نگارش هوشمندان و صادقانه اهداف و  اخبار دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای اقشار مختلف جامعه بازگو و نسبت به معرفی آنها اقدام کنند.

وی با بیان این که از هر نقد سازنده ای استقبال می کنم، افزود: مطالبه گری درست و کارشناسانه از جمله وظایف خبرنگاران برای پیشبرد امور است که در اگر بجا و حرفه ای انجام شود می تواند به عنوان عامل پیشبرنده نیز نقش آفرینی کند.

فرماندار مهریز فرا رسیدن بهار چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: فعالیت و مطالبه بجای خبرنگاران زمانی تأثیرگذاری بیشتر و بهتر را خواهد داشت که برگرفته از نیاز و دغدغه مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مهریز: مطالبه درست زمینه ساز توسعه همه جانبه و پایدار است

فرماندار مهریز: مطالبه درست زمینه ساز توسعه همه جانبه و پایدار است