مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-22اجتماعي

بهترین راهکار هنگام مشاهده گرگ چیست؟


رییس اداره حفاظت محیط زیست طارم گفت: در فصول سرد به دلیل کمتر شدن غذا، احتمال نزدیک شدن حیوانات وحشی مانند گرگ به روستاها و سایر مناطق مسکونی وجود دارد.

- سیدسعید موسوی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کمک به حیوانات در روزهای سرد و برفی و با بیان اینکه گرگ حیوانی با ویژگی های عجیب است که حتی مشابه آن بین سایر درندگان کمتر یافت می شود، اظهار کرد: گرگ به طور معمول به محل زندگی انسان ها و مناطق شهری نزدیک نمی شود، مگر در صورتی که هار شده یا به شدت گرسنه باشد.

وی در رابطه با نکاتی که در هنگام مشاهده گرگ باید رعایت کرد، افزود: اگر گرگی در نزدیکی محل زندگی انسان ها مشاهده شد اولین کاری که باید انجام داد این است که از مسیر حرکت و دویدن او کاملاً دور شده و سر راه گرگ قرار نگرفته و همواره از تحریک کردن گرگ ها اجتناب کنند.

همچنین قرار گرفتن در مسیر حرکتی گرگ و دویدن باعث تحریک و حمله گرگ می شود.

این مسئول با بیان اینکه بهترین راهکار در هنگام مشاهده گرگ به این صورت است که اگر فرد امکان غلبه بر ترس خود را داشت، بایستد و فریاد بزند، زیرا فریاد زدن باعث ترس و دوری گرگ می شود، تصریح کرد: در این فصل سرد به دلیل کمتر شدن غذا احتمال نزدیک شدن حیواناتی مانند گرگ به روستاها و یا سایر مناطق سکونتی انسان وجود دارد که از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راهکار هنگام مشاهده گرگ چیست؟

بهترین راهکار هنگام مشاهده گرگ چیست؟