مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-22سياسي

تاکید نماینده خاش بر اجرای پروژهای راه و برق منطقه


نماینده مردم شریف خاش، تفتان، میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه شاخص راه گوهرکوه به بزمان با هدف اتصال دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان مورد توجه دولت و مطالبه به حق مردم منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- اسماعیل حسین زهی در بازدید از جاده مواصلاتی نازیل به چاه احمد اظهار داشت: این محور در اوایل دهه نود کلنگ زنی و متاسفانه عملیات اجرایی انجام نشده بود.

وی ادامه داد: پیرو بازدید های قبلی و مطالبات مردمی با تلاشی مستمر، بطول 4 کیلومتر از این مسیر تامین اعتبار شده و بزودی بامساعدت آب و هوا قیرپاشی پروژه انجام خواهد شد.

حسین زهی پس از بازدید از بخش نازیل با حضور در دهستان چاه احمد و بازدید پروژه راه چاه احمد به سمسور بیان کرد: این پروژه نیز بخشی از مسیر بین استانی سیستان و بلوچستان و کرمان می باشد که باعث اتصال بخش نازیل و شهرستان تفتان به استانهای غربی و مرکزی کشور خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری های که انجام دادیم چهار کیلومتر از مسیر فوق تکمیل و به بهره برداری رسیده و 5 کیلومتر دیگر از این مسیر تامین اعتبار شده و با تعادل آب و هوا قیر پاشی انجام و 7 کیلومتر باقی مانده مسیر بعد از انجام مطالعات زیرساختش هم انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده خاش بر اجرای پروژهای راه و برق منطقه

تاکید نماینده خاش بر اجرای پروژهای راه و برق منطقه