مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-22سياسي

رییس جمهور به استان بوشهر سفر می کند


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از سفر رییس جمهور به استان بوشهر در آینده نزدیک و بازدید از پارس جنوبی خبر داد.

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از سفر رییس جمهور به استان بوشهر در آینده نزدیک و بازدید از پارس جنوبی خبر داد.

ابراهیم رضایی در گفت وگوی اینترنتی با مردم در فضای مجازی اظهار کرد: سفر رییس جمهور به روسیه دستاوردهای بسیار زیادی را خواهد داشت و موجب توسعه مناسبات دو کشور در زمینه های اقتصادی، سیاسی و .

می شود.

وی ادامه داد: توسعه تجارت ما روسیه باعث می شود تا علاوه بر درآمدهای ارزی برای کشور، در عرصه تولید به ویژه در حوزه کشاورزی و تامین نیازهای کشور روسیه از جمله خرما، گوجه فرنگی، صیفی جات، میوه و .

.

.

نیز در کشور شاهد رونق باشیم.

دکتر رضایی با بیان اینکه این سفر زمینه افزایش چند برابری تبادلات تجاری ایران و روسیه را فراهم خواهد کرد افزود: آینده را بهتر از امروز می بینیم و امیدواریم در آینده نزدیک برکات و دستاوردهای این سفر را ببینیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در این سفر مورد توجه قرار گرفت، ایجاد شرایط مناسب برای انجام مبادلات تجاری و تقویت زیرساخت های مورد نیاز در این حوزه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور به استان بوشهر سفر می کند

رییس جمهور به استان بوشهر سفر می کند