مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-22اقتصادي

پساب مصرفی صنایع گران نیست، آب ارزان است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: قیمت در نظر گرفته شده برای صنایع گران نیست و ارزان بودن آب سبب بروز این دیدگاه شده است.

- علیرضا جزءقاسمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح فاضلاب در استان، اظهار کرد: طرح فاضلاب در شهرهای زنجان، زرین آباد، دندی، خرم دره و ارمغانخانه اجرا می شود و در برخی شهرها نیز به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای گسترش و اجرای این طرح در زنجان سیستم تصفیه ارتقا یافته و از پوشش 25 هزار نفر به 210 هزار نفر رسیده و وارد مدار بهره برداری شده است، افزود: در ارمغانخانه و خرم دره طرح مربوطه در حال اجرا است و در زرین آباد نیز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد، البته این طرح پارسال در شهر دندی به بهره برداری رسید.

این مسئول با تاکید بر لزوم افتتاح تصفیه خانه ها و تکمیل پروژه مجتمع آب رسانی روستایی و اجرای طرح های مستمر به اجرای پروژه های آبرسانی در شهرهای زنجان، ابهر و خرم دره، ادامه داد: این پروژه با توجه به امکان بهره مندی که از آب سطحی وجود دارد، اجرا شده و در صورت اجرای طرح های شرکت آب منطقه ای، پروژه های مربوط به ایجاد شبکه و سیستم تصفیه خانه را در دستور کار قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساب مصرفی صنایع گران نیست، آب ارزان است

پساب مصرفی صنایع گران نیست، آب ارزان است