مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-22اقتصادي

«زیتون» روستایی بی بهره از امکانات/ امید 23 خانوار به محرومیت زدایی


روستای زیتون از توابع بخش زرین آباد شهرستان دهلران از امکانات اولیه محروم بوده و 23 خانواری که در این روستا زندگی می کنند امید دارند تا مسوولین مشکلاتشان را مرتفع سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، زیتون یکی از روستاهای بخش زرین آباد شهرستان دهلران است که زندگی در آن جریان دارد اما این روستا علیرغم زندگی ثابت مردمانش از امکانات ابتدایی برخوردار نیستند.

مگر مردمان این روستا جزیی از مردمان این سرزمین نیستند پس چرا توجهات نسبت به این روستا از جمله نبود راه دسترسی، شرایط بهداشتی و.

وجود ندارد.

یکی از پایه های قدرت اقتصادی کشور روستانشینان هستند که با فرآورده های دامی و لبنی خود تأمین کننده مایحتاج زندگی روزانه مردم را فراهم و مشکلات شهرنشینان را با تامین این اقلام مرتفع می کنند.

 زندگی روستایی آن چنان آرامشی بر روح و جان افراد خواهد گذاشت که عمر مردمان روستایی را بیشتر از مردم شهرنشین کرده زندگی روستانشینان با سرسبزی و سلامتی عجین شده است.

 در جای جای استان ایلام روستاهایی وجود دارد که مردمانش زندگی را به طعم شیرین محبت، همدلی و همکاری تبدیل کرده اند اما جدای از این همه لذت روستانشینی مسائل و مشکلاتی گریبانگیر روستاهای استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زیتون» روستایی بی بهره از امکانات/ امید 23 خانوار به محرومیت زدایی

«زیتون» روستایی بی بهره از امکانات/ امید 23 خانوار به محرومیت زدایی