مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:472022-01-22اجتماعي

تا 4 سال آینده پرونده مدارس تخریبی هرمزگان بسته می شود


رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طبق پیش بینی صورت گرفته 266 مدرسه در هرمزگان نیازمند بازسازی هستند که پرونده شان با مشارکت قابل توجه خیران طی دوره چهارساله بسته می شود.

- مهراله رخشانی مهر صبح امروز (دوم بهمن ماه) در خصوص بازدیدش جهت بررسی خسارات ناشی از سیل به مدارس شهرستانهای رودان و میناب، اظهار کرد: حدود 19.

5 درصد فضاهای آموزشی کشور نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم سازی هستند.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در چند سال اخیر صورت گرفته است، افزود: 70 درصد مدارس هرمزگان که نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم سازی است، با جایگزینی فضاهای جدید مساله اش حل شده است.

رییس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین تصریح کرد: 266 مدرسه هم که در هرمزگان پیش بینی شده نیازمند بازسازی هستند که پرونده شان با مشارکت قابل توجه خیران طی دوره چهارساله بسته می شود.

رخشانی مهر با تاکید بر اینکه دولت هم سعی کرده است طی 4 سال اخیر سهم خود را در تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری تامین کند، خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم مهرماه سال آینده با توجه به میزان اعتبار ابلاغی که به استان در سال 1400 از منابع مختلف از جمله پیوست یک قانون بودجه 1400 و همچنین از محل اعتبارات محرومیت زدایی انجام شده، مهر خوبی در حوزه فضاهای آموزشی استان خواهیم داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 4 سال آینده پرونده مدارس تخریبی هرمزگان بسته می شود

تا 4 سال آینده پرونده مدارس تخریبی هرمزگان بسته می شود