مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-22اقتصادي

دوقلوهای یزدی اولین خودرو رودستر ایرانی را ساختند


اولین خودروی دست ساز ایرانی که توسط یک دوقلوی یزدی با هزینه کاملا شخصی ساخته شده در نمایشگاه اتومبیل این استان رونمایی شد.

- احسان و محسن فلاح، سازنده اولین خودرو رودستر ایرانی در این خصوص به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کردند: حمایت پدر و مادرشان نقش جدی در تقویت انگیزه و پشتکار آنها داشته و به این موضوع افتخار می کنند.

محسن در خصوص فرآینده ساخت این خودرو دست ساز افزود: بخش های مختلف نظیر شاسی و بدنه، بخش های سوخت رسان و سیستم برقی را در پشت بام و زیر زمین منزل مسکونی خودمان ساختیم و البته پدرم هم در این بخش به ما کمک کرده است.

وی افزود: خودرو های رودستر، خودرو هایی دو نفره با ظاهری جذاب و تفریحی هستند که در بیشتر نمونه ها موتور خودرو روی محور عقب قرار دارد.

این دوقلوهای 21 ساله یزدی با بیان این که چهار سال برای ساخت این اتومبیل زمان صرف شده است، گفت: بخش های مکانیکی و تزیینات  داخل و بیرون خودرو را نیز با سلیقه و تلاش مشترک خودمان طراحی، تهیه و ساختیم.

احسان فلاح با بیان این که هیچ تجهیزات و امکانات پیشرفته ای نداشتیم و با کمترین تجهیزات موفق به ساخت این خودرو دست ساز شدیم، گفت: تمام هزینه های ساخت این خودرو توسط پدر خانوده تهیه شده و تاکنون هیچ تسهیلات و یا کمک مالی از سوی هیچ بانک و یا نهادی دریافت نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوقلوهای یزدی اولین خودرو رودستر ایرانی را ساختند

دوقلوهای یزدی اولین خودرو رودستر ایرانی را ساختند