مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-22اجتماعي

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه شنبه دوم بهمن ماه 1400 اظهار داشت: - سرهنگ رنجبر گفت: امروز با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد ها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه شنبه دوم بهمن ماه 1400 اظهار داشت: امروز با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد ها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، دارای حجم ترافیک می باشند.

رنجبر افزود: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران