مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:372022-01-22اقتصادي

کم فروشی از عمده تخلفات نانوایی های متخلف گیلان


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی گیلان گفت: کم فروشی و کاهش کیفیت از عمده تخلفات نانوایی های متخلف گیلان است.

- قاسم جوادزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: باید خدمات رسانی خوبی به مردم در حوزه پخت و توزیع نان صورت گیرد و به همین منظور 175 بازرس در قالب 58 گروه به طور مستمر عملکرد نانوایی های گیلان را بررسی می کنند.

وی افزود: بازرسان بر تمام عملکردهای نانوایی ها از جمله کم فروشی، کاهش کیفیت و رعایت بهداشت در نانوایی های استان نظارت دارند.

قاسم جوادزاده با اشاره به اجرای مانور نظارتی در نانوایی های استان خاطرنشان کرد: در این طرح سازمان صمت، اصناف، بهداشت و تعزیرات به شکل گشت مشترک در رشت و 16 شهرستان دیگر جهاد کشاورزی را همراهی می کنند.

نانوایان متخلف اغلب کم فروشی می کنند معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی گیلان گفت: در بازرسی های اتجام شده واحدهای نانوایی متخلفی شناسایی شدند که یا کم فروشی می کردند و یا اینکه نان پخت شده در واحدشان از کیفیت مطلوب برخوردار نبود.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین نظارتها و بازرسی ها در نانوایی های رشت انجام شد و عمده تخلفات نانوایی های متخلف کم فروشی و کاهش کیفیت نان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم فروشی از عمده تخلفات نانوایی های متخلف گیلان

کم فروشی از عمده تخلفات نانوایی های متخلف گیلان