مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:372022-01-22اقتصادي

واحدهای صنعتی اشتهارد با کمبود نیروی کار مواجه هستند


فرماندار اشتهارد با اشاره به  ظرفیت های بالای اشتغال در این شهرستان گفت: با این وجود استقبال نیروهای کار برای اشتغال در واحدهای صنعتی اشتهارد کم است و واحدهای صنعتی شدیداً به دنبال نیروی کار هستند.

- ابراهیم کردلو در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی اشتهارد به شدت به دنبال نیروی کار ماهر هستند، افزود: شهرستان اشتهارد به دلیل وجود واحدهای صنعتی متعدد در شهرک های صنعتی اشتهارد، کوثر و امید البرز، ظرفیت های اشتغال زیادی دارد ولی با کمبود نیروی کار مواجه هستیم.

بنابراین هر تعداد نیروی بیکار از مرکز استان و شهرهای اطراف به اشتهارد معرفی شود می توانیم مشغول به کار کنیم.

وی با بیان اینکه آمار اشتغال در سامانه رصد به خوبی بارگذاری نشده، تصریح کرد: این موضوع نیاز به پیگیری و به روز رسانی دارد زیرا به نظر می رسد آمار فعلی کمتر از میزان واقعی است.

به گفته کردلو یکی از دلایلی که نیروی کار تمایل به اشتغال در واحدهای صنعتی اشتهارد ندارند بعد مسافت از مرکز و شهرستان های البرز با اشتهارد است زیرا هزینه های رفت وآمد می تواند باعث استقبال کمتر شود.

وی با اشاره به برنامه های مد نظر برای رفع این شکل گفت: دو برنامه میان مدت و بلند مدت برای رفع این مشکل مد نظر قرار دارد که با شوراهای اسلامی شهرهای همجوار و شهرداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی اشتهارد با کمبود نیروی کار مواجه هستند

واحدهای صنعتی اشتهارد با کمبود نیروی کار مواجه هستند