مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:372022-01-22اقتصادي

بارقه جدید امید به صعود قیمت طلا


نتیجه نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد صعود طلا به بالاترین سطح دو ماه گذشته، خوش بینی قابل توجهی را در میان تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران خُرد به وجود آورده است و بعضی از آنها انتظار دارند قیمت این فلز ارزشمند در کوتاه مدت به 1850 دلار صعود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نظرسنجی نشان داد خوش بینی در میان سرمایه گذاران خُرد به بالاترین حد از اواسط نوامبر رسیده که آخرین باری بود که قیمت طلا در سطوح فعلی بود.

در این بین، خوش بینی در میان تحلیلگران بازار هم به بالاترین حد از ماه مه سال 2018 رسیده است.

تحلیلگران اظهار کردند طلا توجه زیادی را جلب کرد زیرا سرمایه گذاران به تهدید تورم رو به رشد، نوسان رو به رشد بازارهای سهام و ابهامات ژئوپلیتیکی معطوف شدند.

در نظرسنجی هفته جاری کیتکونیوز از تحلیلگران وال استریت، 18 نفر شرکت کردند که از میان آنها 16 نفر معادل 89 درصد به افزایش قیمت طلا و دو نفر معادل 11 درصد به کاهش قیمت طلا در هفته جاری رای دادند.

در رای گیری هفته جاری هیچ کس نظر خنثی نداشت.

در این بین، 1134 نفر در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز از سرمایه گذاران خُرد شرکت کردند که از میان آنها 801 نفر معادل 71 درصد به افزایش قیمت طلا و 197 نفر معادل 17 درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند در حالی که 136 نفر معادل 12 درصد نظری نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارقه جدید امید به صعود قیمت طلا

بارقه جدید امید به صعود قیمت طلا