مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:022022-01-22سياسي

80 میلیارد ریال کمک مردمی از محل صندوق صدقات قزوین جمع آوری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مبالغ از محل صندوق صدقات خانگی و صندوق های بزرگ مستقر در معابر شهری جمع آوری شده است که تمامی این مبالغ صرف امور نیازمندان می شود.

وی اظهار داشت: البته امروز به دلیل پیشرفت فضای الکترونیکی و تکنولوژی کشور کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه کمک اینترنتی و پیامکی مردم نیز تمرکز ویژه ای داشته و روزانه مبالغ زیادی هم از این طریق به حساب نیازمندان ارسال می شود.

این مسوول گفت: سامانه پیامکی، درگاه الکترونیکی و کد کیو آر سه روش منحصر به فرد کمیته امداد امام خمینی (ره) برای واریز آسان کمک ها به حساب نیازمندان است که با استقبال مناسب مردم هم همراه شده است.

فرهادی اضافه کرد: البته خوشبختانه مردم نوع دوست و خیر استان قزوین از روش های مختلفی برای کمک به نیازمندان استفاده می کنند که مهم ترین آن شامل شرکت در برنامه های مراکز نیکوکاری می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: این نهاد در استان قزوین تمرکز ویژه ای بر مردمی کردن امورات خود دارد و به دنبال این است تا با ورود مردم به بخش حمایت از نیازمندان بتواند خدمات بهتری را به این قشر محروم جامعه ارایه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 میلیارد ریال کمک مردمی از محل صندوق صدقات قزوین جمع آوری شد

80 میلیارد ریال کمک مردمی از محل صندوق صدقات قزوین جمع آوری شد