مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 07:522022-01-22سياسي

باید از ظرفیت پلتفرم ها و استارت آپ های داخلی در اشتغال زایی استفاده کرد


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا یکی از عرصه هایی که می تواند در بحث اشتغالزایی تاثیرگذار باشد و به طور ویژه از تخصص های نوین جوانان استفاده کند، - یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا یکی از عرصه هایی که می تواند در بحث اشتغالزایی تاثیرگذار باشد و به طور ویژه از تخصص های نوین جوانان استفاده کند، بحث توسعه کسب وکارها در بستر این اپلیکیشن ها و پلتفرم های داخلی فعال در این حوزه است.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت استارت آپ ها و پلتفرم های خرید آنلاین داخلی در حوزه توسعه کسب و کارها، بیان کرد: یکی از موضوعات جدید در حوزه اشتغال به ویژه در حوزه کسب و کارهای جدید استفاده از پلتفرم ها و بسترهای فضای مجازی است، ما چه بخواهیم و چه نخواهیم امروز نوع تجارت تغییر کرده است.

امروز شاهدیم که قریب به 30 درصد تولید ناخالص داخلی بسیاری از کشورها به تجارت در فضای الکترونیکی و های تک و پلتفرم های خرید آنلاین اختصاص دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: مدتی پیش کسی فکر نمی کرد که در قالب پلتفرم ها کسی بتواند کسب وکاری ایجاد کند.

ما قبلا در فضای ارتباطات دیجیتال و الکترونیکی در بستر فضای مجازی سایت های تجاری داشتیم که صرفا به صورت تک بعدی بحث خرید و فروش انجام می دادند، اما با انجام یک کار ترکیبی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت پلتفرم ها و استارت آپ های داخلی در اشتغال زایی استفاده کرد

باید از ظرفیت پلتفرم ها و استارت آپ های داخلی در اشتغال زایی استفاده کرد