مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 06:322022-01-22اجتماعي

افزایش شمار سرقت اولی های کشور/برخورد جدی و سخت در انتظار موبایل قاپها


سردار مهدی حاجیان سخنگوی کل نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در بحث موبایل قاپی دادستان کل کشور و فرمانده کل ناجا دستورات لازم را صادر کردند که از این به بعد برخورد جدی و سخت تری با این سارقان صورت می گیرد.

- سردار حاجیان گفت: متاسفانه آمار سرقت اولی ها در سال جاری تا کنون، نسبت به سال گذشته با افزایش همراه بوده است سردار مهدی حاجیان سخنگوی کل نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در بحث موبایل قاپی دادستان کل کشور و فرمانده کل ناجا دستورات لازم را صادر کردند که از این به بعد برخورد جدی و سخت تری با این سارقان صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: قانونگذار در مورد افرادی که به سن کبر قانونی نرسیده و مرتکب جرم می شوند، نگهداری آن ها در کانون اصلاح و تربیت را به عنوان مجازات تعیین کرده است و کار ردیابی و شناسایی را پلیس بر عهده دارد.

سخنگوی کل نیروی انتظامی همچنین یادآور شد: بنده از اینکه آیا کانون اصلاح و تربیت و مجازات تعیین شده برای متهمانی که به سن قانونی نرسیده اند، بازدارندگی دارد یا خیر، اطلاعی ندارم.

رسیدگی به جرم متهمان بر عهده پلیس نیست! سردار حاجیان تاکید کرد: وظیفه پلیس شناسایی و دستگیری متهمان است اما رسیدگی به جرم آن ها بر عهده پلیس نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار سرقت اولی های کشور/برخورد جدی و سخت در انتظار موبایل قاپها

افزایش شمار سرقت اولی های کشور/برخورد جدی و سخت در انتظار موبایل قاپها