مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 23:572022-01-21اجتماعي

مرز رسمی باشماق مریوان و بازنمایی یک ویدیو/فعالیت ترازیتی از سرگرفته شد


مدیرکل مدیریت بحران استاندار کردستان گفت: به دلیل بارش برف در مریوان، خودروهای ترانزیتی در پارکینگ های مرز باشماق متوقف شده بودند که امروز فعالیت ترانزیتی از سر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، محمد فلاحی اظهار کرد: بارش برف در استان کردستان از روز یکشنبه آغاز شد و گزارش ها نشان می دهد که در این مدت در بخشی از مناطق استان، میزان بارش بیشتر از یک متر بوده است.

وی با اشاره به مسدود شدن راه های ارتباطی در استان کردستان و اقلیم کردستان عراق، بیان کرد: به دلیل حجم بالای بارش ها راه های ارتباطی در استان کردستان و اقلیم کردستان عراق مسدود شد و به همین دلیل، امکان تردد وسایل نقلیه وجود نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان عنوان کرد: علیرغم تلاش های صورت گرفته در راستای بازگشایی مسیرهای مسدود با توجه به ادامه بارش ها در روز پنج شنبه، بار دیگر کار بازگشایی مسیر در دستور کار قرار گرفت و مسیر مریوان تا مرز باشماق در کوتاه ترین زمان ممکن بازگشایی شد.

وی با اشاره به مسدود شدن مسیر تردد خودرو در اقلیم کردستان عراق و تأخیر در بازگشایی آن، بیان کرد: بیشترین بارندگی در طول دو سامانه بارشی در مریوان و اقلیم کردستان عراق بود که موجب بسته شدن راه ها و توقف تردد خودروها از مرز باشماق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز رسمی باشماق مریوان و بازنمایی یک ویدیو/فعالیت ترازیتی از سرگرفته شد

مرز رسمی باشماق مریوان و بازنمایی یک ویدیو/فعالیت ترازیتی از سرگرفته شد