مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 23:472022-01-21اجتماعي

طوفان و برف به شبکه های توزیع برق استان سمنان خسارت زد+ تصاویر


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: وقوع طوفان، تندباد و بارش برف و کولاک، خسارت هایی را به شبکه و تأسیسات توزیع برق این استان وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی نژاد، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان امشب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از نیمه شب گذشته تاکنون، شاهد طوفان، تندباد و بارش برف و بوران و کولاک در برخی مناطق این استان هستیم.

وی بیان کرد: در شاهرود، دامغان و مهدی شهر، میزان خسارات وارده به شبکه و تجهیزات برق رسانی بیشتر است و در شاهرود به علت سیم پارگی شبکه انتقال و فوق توزیع، سبب خاموشی گسترده در مناطق شرقی استان سمنان شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان کرد: طوفان موجب شکستگی و سقوط تعدادی از درختان روی شبکه های برق شد و تیرشکستگی و کج شدن پایه های برق، ایجاد خاموشی در قسمت هایی از مناطق شرقی و شمالی استان سمنان را به دنبال داشت.

حسینی نژاد عنوان کرد: نیروهای عملیاتی توزیع نیروی برق استان سمنان با استعداد 24 گروه عملیاتی در حال تعمیرات و رفع نقائص موجود هستند.

وی تصریح کرد: تا به حال سه مورد شکستگی پایه، سوختن یک دستگاه ترانس توزیع برق به قدرت 100 کیلوولت آمپر، کج شدن تعدادی پایه تلسکوپی روشنایی معابر و چندین مورد دررفتگی اصلی و سیم پارگی فشارضعیف و سقوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان و برف به شبکه های توزیع برق استان سمنان خسارت زد+ تصاویر

طوفان و برف به شبکه های توزیع برق استان سمنان خسارت زد+ تصاویر