مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-21سياسي

روایت آیت الله فرحانی از اشک حاج قاسم سلیمانی پس از دیدار رهبری


در جلسه ای پس از دیدار رهبری با شهید حاج قاسم سلیمانی صحبتی کردم و این شهید والامقام نکته ای تکان دهنده ای را به من گفت در حالی که اشک می ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، آیت الله عبدالکریم فرحانی امشب در آیین تجلیل از پیرغلامان و مداحان اروند با اشاره به اینکه مداحان خادمان اهل بیت هستند، اظهار کرد: ولایت در نهایت جهان را فرا خواهد گرفت و بر همین اساس باید محور اساسی اشعار شاعران و تولید مادحین، ولایت باشد.

  وی عنوان کرد: پیرغلامان و مداحان باید ماموریت حضرت زهرا(ع ) که همان فریاد ولایت است را ادامه دهند، تاریخ در حال حرکت به سمت ولایت است و ما نباید از این قافله عقب بیفتیم.

  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اقتدار اسلام و جبهه مقاومت حول محور ولایت است و این ولایت است که می تواند ما را به تحقق آرمان ها برساند.

  فرحانی با تاکید بر مقام شامخ شهید سلیمانی به عنوان یکی از افراد ولایی، بیان کرد: در جلسه ای پس از دیدار رهبری با شهید حاج قاسم سلیمانی صحبتی کردم و این شهید والامقام نکته ای تکان دهنده ای را به من گفت در حالی که اشک می ریخت.

وی افزود: شهید عزیز ما گفت، شبی که کلید پایان داعش را در عراق زدم، در دور و اطراف من رزمندگان ایران، عراق، لبنان، افغانستان، یمن و سوریه قرار داشتند که من با دیدن آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آیت الله فرحانی از اشک حاج قاسم سلیمانی پس از دیدار رهبری

روایت آیت الله فرحانی از اشک حاج قاسم سلیمانی پس از دیدار رهبری