مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 23:222022-01-21سياسي

صدور پیام استاندار آذربایجان غربی بمناسبت سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه


استاندار آذربایجان غربی بمناسب سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است، از انقلاب اسلامی به عنوان رخدادی شگرف و رویدادی بی نظیر با پشتوانه مردمی در تاریخ معاصر یاد می شود و استقلال و آزادی این هدیه الهی و ره آورد مجاهدت پیشگامان نهضت مردمی در پیروزی انقلاب اسلامی را از یاد نبرده ایم و امروز نیز استقلال، آزادی و امنیت پایدار خود را مرهون رشادت ها و از جان گذشتگی عزیزانی می دانیم که در این راه دلاوری ها و شهامت های بسیاری از خود نشان دادند.

تاریخ سرتاسر پرافتخار انقلاب حماسه های بی بدیلی چون قیام دوم بهمن مردم ارومیه را به خود دیده که چگونه مردم با هدایت های مجاهد نستوه مرحوم حاج شیخ غلامرضا حسنی در مقاومتی مسلحانه بعنوان نقطه عطف تاریخ مبارزات برای دفاع از حریم مسجد اعظم، میعادگاه حق پرستی و پایگاه یاران انقلاب و مظهر و نماد مقاومت تا پای جان ایستادگی کردند.

این حماسه درخشان که نقشی مهم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشته را باید از طریق برنامه ریزی های مختلف فرهنگی گرامیداشت تا نسل های آینده از دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پیام استاندار آذربایجان غربی بمناسبت سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه

صدور پیام استاندار آذربایجان غربی بمناسبت سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه