مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 22:072022-01-21بين الملل

عراقی ها کشتار ملت یمن به دست ائتلاف سعودی را محکوم کردند


جنبش های عصائب اهل الحق و کتائب حزب الله عراق و رییس مجلس اعلای اسلامی عراق اقدام ائتلاف سعودی در بمباران غیرنظامیان و قتل عام آنها در یمن را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  شیخ قیس الخزعلی دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق عراق از دولت عراق و دیگر کشورها خواست تسلیم مواضع ظالمانه در قبال یمنی ها نشوند.

شیخ الخزعلی تصریح کرد: جنایات وحشیانه متجاوزان علیه ملت مقاوم یمن بار دیگر معیارهای ضد و نقیض جامعه بین المللی و حکومت های تسلیم در برابر اراده آمریکایی در قبال آرمان های ملت های ضد استکبار را نشان می دهد.

او افزود: اخبار دردناکی از قربانی شدن صدها نفر در بمباران وحشیانه زندان مرکزی صعده توسط ائتلاف سعودی را دریافت کردیم.

اتفاقی که با تمام ارزش های اسلامی و انسانی در تضاد است و ما در اینجا همبستگی کامل خود را با برادرانمان در جنبش انصار الله و فرزندان ملت یمن اعلام می داریم.

دبیر کل عصائب اهل الحق عراق گفت: ما از نهادهای سازمان ملل می خواهیم در قبال ملت یمن رعایت حق و انصاف را داشته باشند و از دولت عراق و دولت های دیگر می خواهیم در مواضع خود در قبال یمن تجدید نظر کنند و تسلیم مواضع ظالمانه در قبال یمنی ها نشوند، زیرا کسانی که به کار قومی راضی می شوند، شریک آن قوم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقی ها کشتار ملت یمن به دست ائتلاف سعودی را محکوم کردند

عراقی ها کشتار ملت یمن به دست ائتلاف سعودی را محکوم کردند