مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 22:072022-01-21بين الملل

واکنش ایران به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص هولوکاست


وزارت امور خارجه در بیانیه ای با منفک کردن ایران از اصل و مفاد قطعنامه هولوکاست در مجمع عمومی، این اقدام را سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از سازوکارهای بین المللی برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتش خواند و آن را مردود خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (جمعه) در بیانیه ای ضمن منفک کردن جمهوری اسلامی ایران از اصل و مفاد قطعنامه صادر شده در خصوص هولوکاست در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، این اقدام را سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از سازوکارهای بین المللی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود خواند و آن را کاملا مردود خواند.

در این بیانیه آمده است: همانطور که نمایندگی کشورمان نزد سازمان ملل متحد در نیویورک، طی بیانیه توضیح، موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص قطعنامه هولوکاست را رسما اعلام کرده، تاکید می شود رژیم نژادپرست صهیونیستی از محافل بین المللی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات روزانه خود علیه فلسطینی ها سوءاستفاده می کند.

این اقدام رژیم صهیونیستی تلاش دیگری برای سوءاستفاده از سازوکار های سازمان ملل برای سرپوش گذاشتن بر جنایات روزانه این رژیم است که متاسفانه این روزها با حمایت بی چون و چرای غرب همراه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص هولوکاست

واکنش ایران به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص هولوکاست