مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 21:522022-01-21سياسي

توسعه زیرساخت های شهرستان حمیدیه شتاب می گیرد


استاندار خوزستان با تاکید بر توسعه زیرساخت ها در شهرستان حمیدیه گفت: طرح ها و پروژه های متعددی در حمیدیه در دستور کار قرار گرفته است و در ماه های آینده برخی مشکلات این شهرستان از جمله آبرسانی، - فاضلاب و بخش بیمارستانی برطرف می شود.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز جمعه در بازدید میدانی از مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان حمیدیه مسائل و مشکلات این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و در خصوص این بازدید میدانی توضیح داد: امروز پس از حضور در نماز جمعه حمیدیه مشکلات این شهرستان را در گفتگو با نمازگزاران و مردم شنیدیم و پس از آن بازدیدهایی از مناطق مختلف شهر از جمله کوی مستضعفان، کوی انقلاب و کوی توحید داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: یکی از مشکلات حمیدیه عدم وجود شبکه فاضلاب است که فاز اول آن خوشبختانه به تصویب رسیده است و بزودی اجرایی خواهد شد.

همچنین تصفیه خانه آب شرب به مناقصه گذاشته شده است و تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

خلیلیان بیان کرد: طرح هایی مربوط به آب کشاوری در دستور کار داریم که توسعه کشاورزی در حمیدیه را بیش از گذشته داشته باشیم؛ همچنین یکی از مسائل این شهرستان عدم وجود صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با بخش کشاورزی است که می تواند به ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های شهرستان حمیدیه شتاب می گیرد

توسعه زیرساخت های شهرستان حمیدیه شتاب می گیرد