مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 21:372022-01-21اجتماعي

کرمان/ آسیب به 242 مدرسه در سیل اخیر


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به تحصیل بیش از 12 هزار و 200 دانش آموز در بخش جازموریان رودبار جنوب اشاره و بر استقلال آموزش و پرورش در بخش جازموریان تاکید کرد.

- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 242 مدرسه در مناطق جنوبی کرمان در در سیل اخیر آسیب دیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، رضا رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش هفت شهر جنوبی استان کرمان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان منوجان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از حضور وزیر آموزش و پرورش در مناطق جنوبی سیل زده استان خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده میانگین سرانه فضای آموزشی در مناطق جنوبی استان کرمان از میانگین کشوری و استانی پایین تر است.

وی اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در سفر قبلی وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان مصوب شد میانگین فضای آموزشی استان طی مدت سه سال به میانگین کشوری افزایش یابد.

رضایی با اشاره به تخریبی بودن و نیاز به مقاوم سازی برخی از مدارس مناطق جنوبی به ویژه مدارس بلوکی اظهار کرد: مقام سازی و استاندارد سازی فضاهای آموزشی در مناطق جنوبی لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در این مناطق است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به تحصیل بیش از 12 هزار و 200 دانش آموز در بخش جازموریان رودبار جنوب اشاره و بر استقلال آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان/ آسیب به 242 مدرسه در سیل اخیر

کرمان/ آسیب به 242 مدرسه در سیل اخیر