مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 21:322022-01-21اقتصادي

برندسازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: برندسازی محصولات و سوغات استان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: برندسازی محصولات و سوغات استان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است.

احمدرضا دالوند در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه فرهنگی در تهران با بیان اینکه توسعه گردشگری ارتباط مستقیم با توسعه استان دارد، بیان کرد: به منظور توسعه گردشگری استان از ظرفیت نخبگان و نیروهای توانمند استفاده خواهد شد.

وی اظهار کرد: محور اصلی برگزاری این نمایشگاه در رابطه با معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان است و ضرورت دارد به بهترین شکل ممکن در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.

دالوند ادامه داد: در همین راستا وظایف محوله به دستگاه های اجرایی متناسب با عملکرد آنها مشخص و اعلام شود.

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: ظرفیت ها و موهبت های خدادادی استان مانند میراث فرهنگی، تاریخی و طبیعت بکر و دست نخورده از مهمترین دلایل برای معرفی لرستان به عنوان مقصد گردشگری است که در نمایشگاه تهران این موضوع از محورهای اصلی خواهد بود.

دالوند تصریح کرد: توسعه گردشگری ارتباط مستقیم با توسعه لرستان دارد و به منظور توسعه گردشگری استان از ظرفیت نخبگان و نیروهای توانمند استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است

برندسازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است