مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 21:122022-01-21اجتماعي

فرماندار دالاهو: کمبود تجهیزات داریم/ بازگشایی مسیرها در حال انجام است


فرماندار اسلام آباد غرب و دالاهو در خصوص وضعیت راه ها و مسیرهای مسدود شده طی بارش برف، گفت: با تمامی امکانات و به صورت شبانه روزی در تلاش برای رفع مشکلات مردم و بازگشایی راههای مسدود شده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرماندار اسلام آبادغرب و دالاهو در خصوص آخرین وضعیت امداد رسانی به مردم گرفتار در برف و بازگشایی جاده های مسدود در اثر بارش برف اخیر، به خبرنگار ما گفت: با تمامی امکانات و به صورت شبانه روزی در تلاش برای رفع مشکلات مردم و بازگشایی  راههای مسدود شده هستیم.

  حیدری با اشاره به کمبود برخی ادوات سنگین جهت بازگشایی راه ها، بیان داشت: برای رفع این مشکل و خدمت رسانی بهتر به مردم نماینده محترم شهرستان اسلام آباد و دالاهو شخصا ورود کردند.

  وی ادامه داد: از شب گذشته چند دستگاه از ماشین آلات شخصی آقای بخشی پور در اختیار نیروهای ما قرار گرفته و موجب شده کار بازگشایی جاده های مخصوص شتاب بسیار بیشتری به خود بگیرد.

   حیدری در پایان گفت: از نماینده محترم شهرستان که از این طریق بخشی از نیازهای ما را تأمین کردند و موجب گشایش در خدمت رسانی بهتر به مردم شدند، کمال سپاسگزاری را دارم.

  انتهای پیام/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دالاهو: کمبود تجهیزات داریم/ بازگشایی مسیرها در حال انجام است

فرماندار دالاهو: کمبود تجهیزات داریم/ بازگشایی مسیرها در حال انجام است