مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 20:372022-01-21اجتماعي

رهاسازی 315 خودروی زمین گیر شده در برف سنگین مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، غلام علی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، از امدادرسانی نجات گران این جمعیت به سرنشینان 315خودروی متاثر از برف و سرما در محور مواصلاتی کوهستانی این استان خبر داد.

 وی با اشاره به تغییرات جوی و بارش برف و نزول دما در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق مرتفع و محورهای کوهستانی نظیرکندوان، هراز، سوادکوه، کجور ،کیاسر، رامسر ،نیالا، کلاردشت و گلوگاه گفت: نجات گران هلال احمر استان علاوه بر رهاسازی 315 دستگاه خودروی زمین گیر شده در برف و سرما در این محورها، خدمات امدادی لازم را به یک هزار و 251 نفر از سرنشینان این خودروها ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر تغییرات جوی، به تمامی عوامل امدادی استان آماده باش کامل اعلام شد.

این مسؤول تصریح کرد: تمام توان عملیاتی، امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان در خدمت هموطنان متاثر از موج سرما  قرار گرفت تا به همه درخواست ها امدادی در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

فخاری با تاکید بر ضرورت توجه رانندگان به هشدارهای هواشناسی و توصیه های امدادی،گفت: در این عملیات 21 تیم مجهز عملیاتی هلال احمر مازندران با به کارگیری 16 دستگاه آمبولانس و 5 دستگاه خودروی نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 315 خودروی زمین گیر شده در برف سنگین مازندران

رهاسازی 315 خودروی زمین گیر شده در برف سنگین مازندران