مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 20:222022-01-21اجتماعي

رهاسازی 315 خودروی زمین گیر شده در برف سنگین مازندران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، از رهاسازی 315 خودروی زمین گیر شده در برف سنگین مازندران خبر داد و گفت: نجات گران هلال احمر استان علاوه بر رهاسازی 315 دستگاه خودروی زمین گیر شده در برف و سرما در این محورها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، غلام علی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، از امدادرسانی نجات گران این جمعیت به سرنشینان 315خودروی متاثر از برف و سرما در محور مواصلاتی کوهستانی این استان خبر داد.

 وی با اشاره به تغییرات جوی و بارش برف و نزول دما در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق مرتفع و محورهای کوهستانی نظیرکندوان، هراز، سوادکوه، کجور ،کیاسر، رامسر ،نیالا، کلاردشت و گلوگاه گفت: نجات گران هلال احمر استان علاوه بر رهاسازی 315 دستگاه خودروی زمین گیر شده در برف و سرما در این محورها، خدمات امدادی لازم را به یک هزار و 251 نفر از سرنشینان این خودروها ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر تغییرات جوی، به تمامی عوامل امدادی استان آماده باش کامل اعلام شد.

این مسؤول تصریح کرد: تمام توان عملیاتی، امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان در خدمت هموطنان متاثر از موج سرما  قرار گرفت تا به همه درخواست ها امدادی در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 315 خودروی زمین گیر شده در برف سنگین مازندران

رهاسازی 315 خودروی زمین گیر شده در برف سنگین مازندران