مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 18:572022-01-21اقتصادي

بودجه 1400 شهرداری تهران را سیاسی بستند/ تراکم فروشی شورای پنجمی ها


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه 1400 شهرداری تهران را سیاسی بستند، گفت: 12 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم و شورای قبل، 20 هزار میلیارد تومان درآمد از محل تراکم فروشی برای امسال پیش بینی کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در برناکه دستخط توضیحاتی درباره موضوعات مختلف ارائه داد که جزییات آن به شرح ذیل است: * اوضاع چطور است؟ الان چهارمین دوره شورای شهر خود را تجربه می کنید.

اوضاع در شورای شهر تهران چطور است؟ به نظرم کار سخت تر از دوره های قبل است، چون منابع درآمدی محدود است، در 1400 بخاطر اینکه بودجه قدری غیرکارشناسانه و سیاسی بسته شد، منابع درآمدی محقق نشد، شهر تهران هم بزرگ است و هزینه های جاری زیادی دارد، لذا برای اولین بار در تاریخ بلدیه مجبور می شویم بودجه پیش بینی شده را 12 هزار میلیارد تومان کم کنیم.

  * در دوران انتخابات بود که اشاره کردید اینکه می گویند بودجه نداریم و کسری بودجه وجود دارد وقتی مقایسه می کنیم در سال 96 حدود 18 هزار میلیارد تومان بوده و در 1400 به حدود 49 هزار میلیارد رسیده است و این عذر پذیرفته شده ای نیست.

واقعاً همینطور است؟ در 4 سال گذشته این مشکلات را داشتیم؟ من قائل به این هستم که منابع مالی در داخل تهران شاید بی اغراق برای 100 سال آینده هم وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1400 شهرداری تهران را سیاسی بستند/ تراکم فروشی شورای پنجمی ها

بودجه 1400 شهرداری تهران را سیاسی بستند/ تراکم فروشی شورای پنجمی ها