مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 18:372022-01-21سياسي

باز هم به مناطق سیل زده سر می زنم/ این سفر استانی نبود


رییس جمهور هنگام ترک مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: این سفر بنده سفر استانی نیست بلکه سفر دفعی است و سفر استانی به کرمان خواهم داشت.

  - حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی غروب امروز یکم بهمن ماه در فرودگاه جیرفت ضمن تشکر از مسئولین استان که در این چند روز سخت در کنار مردم بودند، گفت: مسئولین استان برای کاهش مشکلات مردم سیل زده تلاش کردند.

وی نیروهای مسلح در کنار دولت در زمان بحران به امدادرسانی می پردازند و در کنار مردم هستند، تصریح کرد: استاندار و فرمانداران استان کرمان تشکر می کنم که از همان لحظات اولیه دو سیلاب مسائل مردم را پیگیری کردند.

وی امدادرسانی در زمان بحران را در اولویت اقدامات دانست و بیان کرد: امدادرسانی در حوادث اخیر استان کرمان به خوبی انجام شده است و همواره باید اقدامات پیشگیرانه در راستای دفع خطرات صورت گیرد.

وی عنوان کرد: احداث سیل بندها برای حفظ وضعیت کشاورزی مردم و شهرهایی که در این مسیر قرار دارد، الزامی است.

وی ادامه داد: مردمی که منازلشان آب گرفته اقداماتی برای رفع آبگرفتگی صورت گرفته اما این آغاز کار است و ظرف ده روز آینده همه لوازم خانگی که در سیل دچار خسارت شده اند تهیه شود و همچنین آمار احشام در سیل تلف شده مشخص شده است و خسارات وارد شده دامداران طی ده روز آینده نیز جبران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم به مناطق سیل زده سر می زنم/ این سفر استانی نبود

باز هم به مناطق سیل زده سر می زنم/ این سفر استانی نبود