مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-21اقتصادي

فروش ماشین آلات شهرداری زنجان تأیید شد/ فروش ماشین آلات از طریق مزایده


در زمان ادغام سازمان موتوری با سازمان عمران یک سری ماشین های سازمان به صورت مزایده ای فروخته شد، علاوه بر این در سال 82 هم چهار دستگاه ماشین از رده خارج، - ناصر احمد صفا، مدیر سازمان منحل شده موتوری شهرداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در پاسخ به ابهامات پیش آمده درباره فروش ماشین آلات شهرداری توضیح داد و اظهار کرد: در مصاحبه های اخیری که انجام شده فروش ماشین آلات شهرداری مطرح شده است که مربوط به خیلی سال پیش است.

مدیر سازمان منحل شده موتوری شهرداری زنجان گفت: دقیق به یاد ندارم، ولی شاید سال 82 بود که چهار دستگاه ماشین از رده خارج مستعمل و پر هزینه با مجوزهای داده شده به چند نفر از پرسنل خود شهرداری واگذار شد و بازخرید شدند.

این مدیر شهرداری تصریح کرد: کار درست در 15 سال پیش رخ داده است، چون فکر کنید ماشینی که در آن زمان 35 سال کار کرده بود تا الان کار می کرد، کاملا فرسوده می شد، در حالی که الان در همه شهرها ماشین آلات بالای 15 سال را می فروشند و نونوار می کنند.

وی گفت: اگر ماشین آلات فروخته شده است، جدا از مبحثی که آن زمان وجود داشته باید جایگزین می شد.

این مدیر شهرداری گفت: بنده اطلاعی ندارم که پس از آن سال چقدر ماشین آلات به فروش رفته است، اما به یاد دارم که در زمان ادغام سازمان ها (سال 95 یا 96)  یک سری ماشین آلات سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ماشین آلات شهرداری زنجان تأیید شد/ فروش ماشین آلات از طریق مزایده

فروش ماشین آلات شهرداری زنجان تأیید شد/ فروش ماشین آلات از طریق مزایده